دوره 12، شماره 12 - ( 12-1396 )
جلد 12 شماره 12 صفحات 0-0 |
برگشت به فهرست نسخه ها
Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:
سلطانی نژاد حلیمه، بادافره مهدیه. واکاوی مفهوم تفکر استراتژیک و نقش آن در بهبود کیفیت خدمات (مورد: مطالعه شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان). 1. 1396; 12 (12)
شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان
چکیده: (1673 مشاهده)
پژوهش حاضر با هدف بررسی تأثیر تفکر استراتژیک بر کیفیت خدمات در شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان انجام شد. جامعه آماری پژوهش شامل مدیران و کارشناسان میباشد که نمونهگیری به صورت تصادفی ساده انجام گرفت. برای سنجش متغیرهای پژوهش از پرسشنامه استفاده شد و دادههای جمع آوری شده با استفاده از نرم افزار AMOS 24 تجزیه و تحلیل گردید. یافتههای پژوهش نشان داد که فرضیه اصلی به همراه فرضیههای فرعی پژوهش تأیید می شود و به این ترتیب تفکر استراتژیک بر کیفیت خدمات تأثیر دارد. تفکر سیستمی بر کیفیت خدمات تاثیر دارد. خلاقیت بر کیفیت خدمات تاثیر دارد. چشم انداز بر کیفیت خدمات تاثیر دارد. بنابراین به مدیران شرکت توزیع نیروی برق پیشنهاد میگردد که برای افزایش کیفیت خدمات ارائه شده به مفهوم تفکر استراتژیک و ابعاد آن توجه داشته باشند و همواره بستر مناسب آن را فراهم نمایند
ارسال پیام به نویسنده مسئول
بازنشر اطلاعات | |
این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است. |