دوره 13، شماره 13 - ( 11-1397 )                   جلد 13 شماره 13 صفحات 44-33 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML English Abstract Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

Ranking of educational departments of Shiraz University of Technology by data envelopment analysis method. 3 2019; 13 (13) :33-44
URL: http://nqpc.ir/article-1-199-fa.html
شیشه بری داود، کریمی مرضیه، طلوع زهرا. رتبه‌بندی گروه‌های آموزشی دانشگاه صنعتی شیراز با استفاده از روش تحلیل پوششی داده‌ها . 1. 1397; 13 (13) :33-44

URL: http://nqpc.ir/article-1-199-fa.html


دانشگاه یزد
چکیده:   (978 مشاهده)
: ارزیابی عملکرد، ضرورت بنیادین در رویارویی و سازگاری با تحولات و بهبود مستمر فعالیت‌ها است. دانشگاه نیز با وظیفه‌ی خطیر خود در تربیت نیروی انسانی مورد نیاز جامعه و بازار کار، از این قاعده مستثنی نیست. هر یک از مدل‌های ارزیابی عملکرد، ابزاری است که پس از اجرا می‌تواند اطلاعات گوناگونی را در اختیار تصمیم‌گیرندگان قرار دهد. هدف از انجام این پژوهش، ارزیابی عملکرد گروه‌های آموزشی دانشگاه صنعتی شیراز است.
در این تحقیق، با استفاده از مدل ریاضی تحلیل پوششی داده‌ها از نوع ورودی محور و استفاده از نرم افزار لینگو، عملکرد گروه‌های آموزشی دانشگاه صنعتی شیراز در بازه‌ی زمانی سال 95-96 ارزیابی گردید. در مدل مربوطه، متغیرهای ورودی، تعداد اعضای هیأت علمی و تعداد دانشجویان ورودی مربوط به هر رشته در نظر گرفته شده است.
متن کامل [PDF 1088 kb]   (234 دریافت)    
نوع مطالعه: كاربردي | موضوع مقاله: عمومى
دریافت: 1397/8/24 | پذیرش: 1397/11/16 | انتشار: 1397/11/21

ارسال نظر درباره این مقاله : نام کاربری یا پست الکترونیک شما:
CAPTCHA

ارسال پیام به نویسنده مسئول


بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به کنفرانس کیفیت و بهره وری می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2024 All Rights Reserved | The National Conference of Quality & Productivity

Designed & Developed by : Yektaweb