دوره 13، شماره 13 - ( 11-1397 )
جلد 13 شماره 13 صفحات 44-33 |
برگشت به فهرست نسخه ها
Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:
Ranking of educational departments of Shiraz University of Technology by data envelopment analysis method. 3 2019; 13 (13) :33-44
URL: http://nqpc.ir/article-1-199-fa.html
URL: http://nqpc.ir/article-1-199-fa.html
شیشه بری داود، کریمی مرضیه، طلوع زهرا. رتبهبندی گروههای آموزشی دانشگاه صنعتی شیراز با استفاده از روش تحلیل پوششی دادهها . 1. 1397; 13 (13) :33-44
دانشگاه یزد
چکیده: (978 مشاهده)
: ارزیابی عملکرد، ضرورت بنیادین در رویارویی و سازگاری با تحولات و بهبود مستمر فعالیتها است. دانشگاه نیز با وظیفهی خطیر خود در تربیت نیروی انسانی مورد نیاز جامعه و بازار کار، از این قاعده مستثنی نیست. هر یک از مدلهای ارزیابی عملکرد، ابزاری است که پس از اجرا میتواند اطلاعات گوناگونی را در اختیار تصمیمگیرندگان قرار دهد. هدف از انجام این پژوهش، ارزیابی عملکرد گروههای آموزشی دانشگاه صنعتی شیراز است.
در این تحقیق، با استفاده از مدل ریاضی تحلیل پوششی دادهها از نوع ورودی محور و استفاده از نرم افزار لینگو، عملکرد گروههای آموزشی دانشگاه صنعتی شیراز در بازهی زمانی سال 95-96 ارزیابی گردید. در مدل مربوطه، متغیرهای ورودی، تعداد اعضای هیأت علمی و تعداد دانشجویان ورودی مربوط به هر رشته در نظر گرفته شده است.
در این تحقیق، با استفاده از مدل ریاضی تحلیل پوششی دادهها از نوع ورودی محور و استفاده از نرم افزار لینگو، عملکرد گروههای آموزشی دانشگاه صنعتی شیراز در بازهی زمانی سال 95-96 ارزیابی گردید. در مدل مربوطه، متغیرهای ورودی، تعداد اعضای هیأت علمی و تعداد دانشجویان ورودی مربوط به هر رشته در نظر گرفته شده است.
واژههای کلیدی: ارزیابی عملکرد، تحلیل پوششی داده ها، گروه های آموزشی، واحد های تصمیم گیری، دانشگاه صنعتی شیراز.
ارسال پیام به نویسنده مسئول
بازنشر اطلاعات | |
این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است. |