شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان
چکیده: (1670 مشاهده)
پژوهش حاضر با هدف بررسی تأثیر تفکر استراتژیک بر کیفیت خدمات در شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان انجام شد. جامعه آماری پژوهش شامل مدیران و کارشناسان میباشد که نمونهگیری به صورت تصادفی ساده انجام گرفت. برای سنجش متغیرهای پژوهش از پرسشنامه استفاده شد و دادههای جمع آوری شده با استفاده از نرم افزار AMOS 24 تجزیه و تحلیل گردید. یافتههای پژوهش نشان داد که فرضیه اصلی به همراه فرضیههای فرعی پژوهش تأیید می شود و به این ترتیب تفکر استراتژیک بر کیفیت خدمات تأثیر دارد. تفکر سیستمی بر کیفیت خدمات تاثیر دارد. خلاقیت بر کیفیت خدمات تاثیر دارد. چشم انداز بر کیفیت خدمات تاثیر دارد. بنابراین به مدیران شرکت توزیع نیروی برق پیشنهاد میگردد که برای افزایش کیفیت خدمات ارائه شده به مفهوم تفکر استراتژیک و ابعاد آن توجه داشته باشند و همواره بستر مناسب آن را فراهم نمایند
نوع مطالعه:
پژوهشي |
موضوع مقاله:
عمومى دریافت: 1396/11/21 | پذیرش: 1396/11/29 | انتشار: 1396/12/26