دوره 12، شماره 12 - ( 12-1396 )                   جلد 12 شماره 12 صفحات 0-0 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML Print


شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان
چکیده:   (1670 مشاهده)
پژوهش حاضر با هدف بررسی تأثیر تفکر استراتژیک بر کیفیت خدمات در شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان انجام شد. جامعه آماری پژوهش شامل مدیران و کارشناسان می­باشد که نمونه­گیری به صورت تصادفی ساده انجام گرفت. برای سنجش متغیرهای پژوهش از پرسشنامه استفاده شد و داده­های جمع آوری شده با استفاده از نرم افزار AMOS 24 تجزیه و تحلیل گردید. یافته­های پژوهش نشان داد که فرضیه اصلی به همراه فرضیه­های فرعی پژوهش تأیید می شود و به این ترتیب تفکر استراتژیک بر کیفیت خدمات تأثیر دارد. تفکر سیستمی بر کیفیت خدمات تاثیر دارد. خلاقیت بر کیفیت خدمات تاثیر دارد. چشم انداز بر کیفیت خدمات تاثیر دارد. بنابراین به مدیران شرکت توزیع نیروی برق پیشنهاد می­گردد که برای افزایش کیفیت خدمات ارائه شده به مفهوم تفکر استراتژیک و ابعاد آن توجه داشته باشند و همواره بستر مناسب آن را فراهم نمایند
متن کامل [PDF 657 kb]   (1265 دریافت)    
نوع مطالعه: پژوهشي | موضوع مقاله: عمومى
دریافت: 1396/11/21 | پذیرش: 1396/11/29 | انتشار: 1396/12/26

بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.