دوره 12، شماره 12 - ( 12-1396 )                   جلد 12 شماره 12 صفحات 0-0 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

سلطانی نژاد حلیمه، بادافره مهدیه. واکاوی مفهوم تفکر استراتژیک و نقش آن در بهبود کیفیت خدمات (مورد: مطالعه شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان). 1. 1396; 12 (12)

URL: http://nqpc.ir/article-1-175-fa.html


شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان
چکیده:   (1672 مشاهده)
پژوهش حاضر با هدف بررسی تأثیر تفکر استراتژیک بر کیفیت خدمات در شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان انجام شد. جامعه آماری پژوهش شامل مدیران و کارشناسان می­باشد که نمونه­گیری به صورت تصادفی ساده انجام گرفت. برای سنجش متغیرهای پژوهش از پرسشنامه استفاده شد و داده­های جمع آوری شده با استفاده از نرم افزار AMOS 24 تجزیه و تحلیل گردید. یافته­های پژوهش نشان داد که فرضیه اصلی به همراه فرضیه­های فرعی پژوهش تأیید می شود و به این ترتیب تفکر استراتژیک بر کیفیت خدمات تأثیر دارد. تفکر سیستمی بر کیفیت خدمات تاثیر دارد. خلاقیت بر کیفیت خدمات تاثیر دارد. چشم انداز بر کیفیت خدمات تاثیر دارد. بنابراین به مدیران شرکت توزیع نیروی برق پیشنهاد می­گردد که برای افزایش کیفیت خدمات ارائه شده به مفهوم تفکر استراتژیک و ابعاد آن توجه داشته باشند و همواره بستر مناسب آن را فراهم نمایند
متن کامل [PDF 657 kb]   (1267 دریافت)    
نوع مطالعه: پژوهشي | موضوع مقاله: عمومى
دریافت: 1396/11/21 | پذیرش: 1396/11/29 | انتشار: 1396/12/26

ارسال نظر درباره این مقاله : نام کاربری یا پست الکترونیک شما:
CAPTCHA

ارسال پیام به نویسنده مسئول


بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به کنفرانس کیفیت و بهره وری می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2024 All Rights Reserved | The National Conference of Quality & Productivity

Designed & Developed by : Yektaweb